Opis satova

B.A.S.I PILATES

Beginners – Intermediate – Advanced (power pilates)
Jedinstveni program koji ujedinjuje umjetnost i nauku o ljudskom pokretu sa suvremenim pristupom radu Josepha Pilatesa. Pilates Studio Flexio je prvi certificirani pilates studio u Hrvatskoj svjetski poznate američke škole B.A.S.I PILATES koja ima suvremeni pristup originalnoj metodi Josepha Pilates. Njezin osnivač i mentor Real Isacowitsz uložio je preko više od dvadeset godina truda u usavršavanju te metode pristupačne za cijelu populaciju.
Pilates osjetno povećava snagu, fleksibilnost, ravnotežu, držanje i koordinaciju, a podržali su ga i mnogi liječnici širom svijeta te se koristi kao forma fizioterapije. Jedna od najefikasnijih kompletnih kondicijskih metoda koja pomaže razvoju i jačanju mišića. Definira se kao znanost i umjetnost koordiniranog razvoja tijela-uma-duha kojom se postiže kompletni fitness. U pilatesu se kretanjem stimulira svaki mišić, tetive i organi u ljudskom tijelu, a na taj način omogućuje se osjećaj osvježenja i opuštenosti te poboljšava tonus mišića.
Ovim programom postižemo kondiciju cijelog tijela bez upotrebe utega, iscrpljujućih vježbi i opterećenja zglobova. Danas je pilates dokazano najefektnija i najučinkovitija metoda koja ujedinjuje ravnotežu tijela i uma, a nakon već samo nekoliko treninga osjećat ćete se znatno bolje. Njegova prednost je i ta što ga mogu vježbati ljudi svih dobnih skupina bez obzira na tjelesnu kondiciju, a k tome još poboljšava sposobnost u svim sportovima i unapređuje sve druge dnevne sopsobnosti kojima se bavite. Osvježava i ne iscrpljuje te daje osjećaj ne samo fizičkog, već i emotivnog zadovoljstva.

Najvažniji element je mentalni mir koji ujedno postižemo i Pilatesom jer sklop vježbi je napravljen tako da nam cijelo tijelo radi izjednačeno, a najviše se vremena posvećuje kralježnici, gdje ju kroz određene vježbe masiramo, opuštamo živce, pomažemo očistiti tijelo i vraćamo prirodnu fleksibilnost kralježnice. Čak trećina svjetske populacije pati od poremećaja spavanja. Teškoće sa spavanjem  nastaju zbog različitih uzroka kao što su pretjerana upotreba kofeina i nikotina, dnevni stres, kumulirani stres zbog nezdravog životnog stila ili negativnih životnih događaja, te psihički poremećaji tipa patološke anksioznosti i depresije. Umjerena fizička aktivnost, poput Pilatesa, uz tihu opuštajuću glazbu, svijećice i nježni miris eteričnih ulja, dva do tri sata prije lijeganja u krevet pomoći će vam zaspati. Poboljšati će zdravlje smanjujući Vam rizik od depresije, napetosti, srčanog udara, raka, dijabetesa, osteoporoze i drugih sličnih bolesti.

PRE & POST NATAL

Program za žene koje planiraju trudnoću, trudnice koje žele lakše i udobnije proći to razdoblje i novorotkinje koje se oporavljaju od trudnoće i poroda te se žele brže i zdravije vratiti u formu! Sklop vježbi napravljen je da regulira bolove u kralježnici do kojih dolazi radi promjena u držanju tijela tijekom trudnoće i nakon nje (pogotovo nakon carskog reza), da osnaži područje zdjeličnog dna koji je jako bitan kod samog poroda i oporavka te pomaže kod pripreme za trudnoću. Regulira kilograme koji su predispozicija za početak trudnoće, samu trudnoću i trudnički dijabetis te brže vraćanje na svoju težinu nakon porod.  Regulira cirkulaciju jer  se u trudnoći povećava količina krvi u tijelu. Sam porod je olakšan, njegovo trajanje smanjeno, a žena lakše podnosi napore koje prolazi tijekom poroda. Smanjena je mogućnost da će žena roditi carskim rezom što je pozitivno jer takav način poroda je puno opasniji te može dovesti do različitih komplikacija. Svjesnije i lakše se prođe kroz cijeli period jer disanje je jedan od bitnijih faktora, a ovaj program će Vas naučiti koristiti disanje pa i u svakodnevnom životu!
Žene koje planiraju trudnoću ovim programom će doći do zdravijeg tijela koje je sposobno za trudnoću. Osim toga i vježbanje, tj. znojenje pomaže u oslobađanja od stresa koji može sprečavati začeće. Dovesti će svoju težinu u normalu i na taj način lakše zatrudniti. Preporučuje se redovno vježbanje kao priprema za trudnoću jer se tako ubrzava metabolizam, ojačaju se mišići, i lakše se skinu kile poslije poroda. Elastičnost misića koja se vježbom postigne, olakša i porod.

B.A.S.I PILATES MORNING FLOW

Morning Flow Pilates će Vam pomoći da započnete dan svježi, odmorni i u dobroj formi. Povećati će Vam koncentraciju i smanjiti stres. Ujediniti ravnotežu tijela i uma. Na nježan način probuditi Vaše tijelo.Pripremiti Vas za početak još jednog  radnog dana. Povećati snagu, fleksibilnost, ravnotežu, držanje i koordinaciju. Stimulirati će svaki Vaš mišić, tetive i organe i na taj način omogućiti osjećaj osvježenja i opuštenosti te poboljšati tonus mišića. Sklop vježbi napravljen je za rad na tašte jer organizam se u jutro čisti od prethodnog dana i povećana je topljivost masnih naslaga.

BIG BALL

U svakoj vježbi s loptom mora postojati blagi otpor tijela kojim se razvijaju dugi potporni mišići, oslobađaju uobičajeni obrasci držanja te opušta stres.
Pilates vježbe s loptom ujedno su i mentalni i fizički rad. Cilj je povezati um i tijelo.
Skakutanje na lopti je zabavan i jednostavan način mršavljenja koji ujedno poboljšava i zdravlje krvožilnog sustava.
Lopta prekida postojeće obrasce kretnji i pomaže Vam u otkrivanju mišića koje inače ne koristite. Održavanje ravnoteže na nestabilnoj lopti protiv sile gravitacije zahtijeva angažiranje mnogih dubokih mišića stabilizatora. Većinu tih mišića premalo koristite, što dovodi do najuobičajenijih ozljeda koljena, gležnja, ramena ili leđa. Osim što jača tijelo lopta za vježbanje poboljšava propriocepciju – svjesnost o pokretu tijela i položaju dijelova tijela u prostoru. Lopta Vam pomaže da fokusirate Vašu pažnju na podražaje i osjete iz okoline.

RHYTHM PILATES

Nova forma Mat Pilatesa koja se izvodi uz plesnu koreografiju i odabranu tematsku muziku te i dalje prati tradicionalnu Pilates metodu. Ova metoda je odličan trening za osobe koje vole ples sam po sebi, komunicirati svojim tjelesnim pokretima te pretvoriti Pilates u modernu muzičku priču.
Sagorijeva masti, jača tijelo, usavršava pokrete i daje osjećaj samopouzdanja i zadovoljstva! Za bivše i sadašnje plesače te sve one koji se još traže u plesu! Cilj nam je pokazati do kojih granica Pilates može ići, kako Rhythm Pilates može povećati uživanje u vježbanju i plesu zajedno.

POWER VINYASA YOGA

Vježbe yoga položaja i yoga disanja jačaju lokomotorni sustav i koštano tkivo, pomažu u održavanju zdrave kralježnice, uravnotežuju metabolizam, imunološki i živčani sustav,  poboljšavaju cirkulaciju svih tjelesnih tekućina, povoljno djeluju na dišni, probavni i mokraćno-reproduktivni sustav, neutraliziraju umor, napetosti i stres te pridonose mentalnom zdravlju.
Redovitim vježbanjem yoge tijelo postaje mlađim, lijepo je i skladno, gipko i snažno. Power Vinyasa se javlja sredinom 90-tih godina prošlog stoljeća kada je nekoliko učitelja (Beryl Bender Birch, Bryan Kest i dr.) odlučilo prilagoditi Ashtanga Vinyasa Yogu zapadnim studentima od koje se razlikuje jer se ne pridržava istog slijeda pokreta kao u Ashtanga Yogi nego učitelj stvara Flow pokreta pridržavajući se slijeda koji obično prati Primarnu seriju iz Ashtanga Vinyasa Yoge. U sebi objedinjuje najjače elemente Ashtange i Iyengar yoge. Ima fleksibilan slijed asana (jogijskih položaja) u kojima se izmjenjuju napredni položaji, obično kao produžeci Pozdrava Suncu. Asane su međusobno povezane sinkroniziranim Ujjaji disanjem koje stvara energiju i fokus pri kojem se stapa dah i pokret i koji čine Vinyasu tj. povezivanje daha s pokretom.