Open Week 09.02.10. - PILATES BIG BALL

Dragi naši,
Kao znak pažnje povodom otvaranja nove pilates grupe "BIG BALL" obradovat ćemo Vas i sa tjednom u kojem možete slobodno i potpuno besplatno uživati i učiti rad na velikim loptama!

Slobodni termini za koje se možete predbilježiti:
UTORAK 17:00h - 18:00h
SRIJEDA 17:00h - 18:00h
ČETVRTAK 17:00h - 18:00h

Broj klijenata u grupi je ograničen, stoga rezervirajte svoje mjesto na vrijeme!
Rezervacije vršimo u studiu ili putem mail-a i sms-a:
peta9980@hotmail.com, 099 215 7495, 098 971 1819

Svi su dobrodošli!
Radujemo se Vašem dolasku!

PILATES BIG BALL

U svakoj vježbi s loptom mora postojati blagi otpor tijela kojim se razvijaju dugi potporni mišići, oslobađaju uobičajeni obrasci držanja te opušta stres.
Pilates vježbe s loptom ujedno su i mentalni i fizički rad. Cilj je povezati um i tijelo.
Skakutanje na lopti je zabavan i jednostavan način mršavljenja koji ujedno poboljšava i zdravlje krvožilnog sustava.
Lopta prekida postojeće obrasce kretnji i pomaže Vam u otkrivanju mišića koje inače ne koristite.
Za razliku od bilo kojeg drugog dijela opreme, lopta nema stabilnu bazu oslonca. Održavanje ravnoteže na nestabilnoj lopti protiv sile gravitacije zahtijeva angažiranje mnogih dubokih mišića stabilizatora. Većinu tih mišića premalo koristite, što dovodi do najuobičajenijih ozljeda koljena, gležnja, ramena ili leđa.
Osim što jača tijelo lopta za vježbanje poboljšava propriocepciju – svjesnost o pokretu tijela i položaju dijelova tijela u prostoru. Lopta Vam pomaže da fokusirate Vašu pažnju na podražaje i osjete iz okoline. Zato se lopta koristi i u rehabilitaciji motoričkih vještina, poboljšanju osjetilne propriocepcije i intenziteta atletskog treninga. Povećanje brzine vježbanja i sužavanje baze oslonca dodatni je poticaj razvoja propriocepcije. Ovaj način vježbi pomaže i vrhunskim sportašima da sa puno više snage i kontrole pokreta udaraju, njišu se i skaču.
Posturalni mišići koji su odgovorni za tjelesno držanje nalaze se u blizini kralježnice i održavaju je uspravnom. Loše držanje dovodi do pogrbljenosti i pritiska na pluća te do „deprogramiranja“ ili slabljenja tih dubokih mišića uz kralježnicu. Nasuprot tome, sjedenja na lopti je iznimno korisno za leđa jer aktivira rad mišića: tijelo se neprestano prilagođava kako bi održalo ravnotežu.